بازخورد درباره این کالا

شامپو مو بدون سولفات لاولی بیوتی

Lovely Beauty sulfate-free hair shampoo
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • حجم: 300 میلی‌لیتر
  • مناسب برای: موهای کراتینه شده و حساس
  • ترکیبات: ویتامین E
  • خواص شامپو: درخشندگی، آبرسان، حجم‌دهنده، بدون پارابن
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
فروشگاه اینترنتی بصرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی بصرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شامپو مو بدون سولفات لاولی بیوتی

شامپو مو بدون سولفات لاولی بیوتی؛ مخصوص موی کراتینه شده و حساس

شامپو بدون سولفات مخصوص موی کراتینه شده و حساس، یک محصول برتر در زمینه مراقبت و تقویت موها است. این شامپو با ترکیبی منحصر به فرد از کافئین و کراتین، تجزیه ناپذیر بوده و به شکل موثری در بهبود سلامت و زیبایی موها عمل می‌کند.

ویژگی های شامپو بدون سولفات مخصوص موی کراتینه شده و حساس

شامپوی بدون سولفات مخصوص موهای کراتینه شده و حساس، فرمولاسیونی خاص دارد که بدون استفاده از سولفاتهای سنتتیک (مانند سدیم لوریل سولفات) تهیه شده است. این شامپو به موهای کراتینه شده احترام می‌گذارد و آنها را از آسیب‌های ناشی از شستشوی مکرر و استفاده از مواد شیمیایی حفاظت می‌کند.

برخی از مهم ترین خصوصیات این شامپو شامل موارد زیر می‌شود:

  • بدون سولفات
  • بدون پارابن
  • آبرسان
  • ویتامین E
  • حجم دهنده
  • نرم کننده
  • درخشان کننده
  • ضد ریزش مو
  • ترمیم و تقویت کننده مو
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده

شامپو تخصصی بدون سولفات لاولی بیوتی به دلیل داشتن سورفکتانت های بسیار مناسب در ترکیبات، این شامپو را به محصولی ملایم و ایمن تبدیل نموده است. این محصول بدون رنگ و هیچ گونه غلظت دهنده و فاقد مواد مضر است. این محصول حاوی کراتین هیدرولیزه شده و ویتامین E  است که باعث ترمیم، درخشندگی، حجم دهندگی، نرم کنندگی و شانه پذیری مو میشود. استفاده از شامپو بدون سولفات برای افرادی که موهایشان را کراتینه یا رنگ کرده اند بسیار ایده آل است. همچنین به دلیل ترکیبات خاص و ملایم در این شامپو برای افرادی که موهایشان خشک و شکننده و ضعیف شده و یا دچار ریزش است، بسیار مفید است. شامپو بدون سولفات لاولی بیوتی نمونه ای مرغوب از انواع شامپو های بدون سولفات است که علاوه بر کف ملایم و فاقد پارابن، موجب تحریک و واکنش های آلرژیک نمیشود. مصرف مداوم این محصول، ترمیم و بازدهی صد درصدی و بدون هیچ آسیبی را به ارمغان می آورد.

شامپو بدون سولفات مخصوص موی کراتینه شده و حساس لاولی بیوتی دارای ویژگی‌های زیر است:

بدون سولفات

این نوع شامپو بدون مواد شیمیایی سولفات تهیه شده است. سولفاتها همچنین به عنوان ماده سورفکتانت در بسیاری از محصولات طیف وسیعی از خواص شستشویی استفاده می‌شوند. با انتخاب شامپوی بدون سولفات برای موهای کراتینه شده و حساس لاولی بیوتی، تماس مستقیم با مویتان حفظ می شود. ترمیم کردن موهای خشک و آسیب دیده را تسریع می کند و سبب طراوت و لطافت می شود.

مناسب برای موهای کراتینه شده

این شامپو به خصوص برای حفظ و تقویت موهای کراتینه شده طراحی شده است. کراتین به عنوان یک پروتئین موجود طبیعی در موها عمل می کند و با افزودن کراتین به موهای خود، می توانید آنها را تقویت کرده و بازسازی نمایید.

مناسب برای موهای حساس

این شامپو مناسب برای موهای حساس مانند موهای لاولی بیوتی است. با استفاده از شامپوی بدون سولفات، می توانید از تحریک و التهاب موهای حساس جلوگیری کنید و آنها را تقویت و ترمیم کنید.

حاوی مواد مغذی

شامپو بدون سولفات مخصوص موی کراتینه شده و حساس لاولی بیوتی، حاوی مواد مغذی است که به موها تغذیه و انرژی می‌دهد. این شامپو ممکن است حاوی روغن آرگان، ویتامین ها و آلوئه ورا باشد که به رطوبت رسانی و آبرسانی موها کمک می کند.

حفظ رنگ مو

این نوع شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده با رنگ موی دائمی و یا رنگ موی نیمه دائمی مناسب است. با استفاده از این شامپو می توانید رنگ مو را به مدت طولانی‌تری حفظ کنید و از پریدگی و رنگ ریختگی مو جلوگیری کنید.

طریقه مصرف

مو ها را خیس نموده و مقداری از شامپو را به مدت 2 الی 3 دقیقه بر روی مو ها ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

لاولی بیوتی و عرضه محصولات باکیفیت

محصولات تخصصی، بهداشتی وزیبایی لاولی بیوتی با ارتفاء کیفیت وعرضه محصولات جدید دارای مواد اولیه ناب تهیه شده از بهترین برند ها متناسب با بازار روز دنیا با تست‌های آزمایشگاهی دقیق ، طبق معیار های بین المللی با هدف مراقبت ،ترمیم و زیبایی از پوست و موی شما با منشا طبیعی و فرمولاسیون پیشرفته تحقیقات گسترده ای را با تکیه بر دانش وتخصص محققان داخلی آغاز نموده است. طبیعی وملایم بودن محصولات تخصصی لاولی بیوتی موجب شده است تا این محصولات بیشترین سازگاری را با ساختار بافت پوست وموی مصرف کنندگان عزیز داشته باشد. تیم تحقیق وتوسعه شرکت سیما رخ رازی این افتخار رادارد که محصولات جدید فرموله شده ی خود را در اختیار فعا لان حوزه ی زیبایی وسلامت قرار دهد.

توضیحات تکمیلی

شامپو مو بدون سولفات لاولی بیوتی
مشخصات دیگر
وزن

350 گرم

ابعاد

20 × 5,5 × 5,5 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

شامپو مو بدون سولفات لاولی بیوتی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش