بازخورد درباره این کالا

شامپو مو مخصوص موهای خشک و شوره دار لاولی بیوتی

Lovely Beauty shampoo for dry and dandruff hair
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • حجم: 300 میلی‌لیتر
  • مناسب برای: موهای خشک و شوره دار
  • ترکیبات: روغن آووکادو
  • خواص شامپو: درخشندگی، آبرسان، حجم‌دهنده، بدون پارابن
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
فروشگاه اینترنتی بصرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی بصرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شامپو مو مخصوص موهای خشک و شوره دار لاولی بیوتی

شامپو مو مخصوص موهای خشک و شوره دار لاولی بیوتی؛ آرام‌بخش مو‌های آشفته  🤩

شامپو مخصوص موی خشک و شوره دار ، یک گزینه ایده‌آل برای نیازهای موهای خشک، پوست سر حساس و مبتلا به شوره است. این محصول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به موهای شما رطوبت و تغذیه عمیق می‌دهد، همچنین با کاهش تشکیل شوره و خشکی، به پوست سر شما حالت آرامش و تازگی را باز می‌گرداند.

ویژگی های شامپو مخصوص موی خشک و شوره دار

محصولات تخصصی لاوبیوتی با دارا بودن ترکیبات ملایم موجب ترمیم و از آسیب رساندن و ریزش مو‌های شما جلوگیری می‌کند. برخی از مهم ترین خصوصیات این شامپو شامل موارد زیر می‌شود:

  • بدون پارابن
  • آبرسان
  • بدون سولفات
  • ضد الکتریسیته ساکن مو

شامپو تخصصی لاولى بيوتى مناسب موهای خشک و شوره دار یک محصول حرفه ای است که برای موهای خشک و شوره دار طراحی شده است که با بهره گیری از روغن گیاهی و مواد نرم کننده تاثیر بسزایی در بازسازی شانه ،پذیری حجم دهندگی و درخشندگی موها دارد. همچنین با دارا بودن روغن آووکادو موها را به طور کامل تغذیه نموده و رطوبت و نرمی خاصی به موها میبخشد این محصول علاوه بر رفع شوره سر باعث رفع خشکی و خارش و التیام بخشیدن به پوست سر میشود. در ضمن این محصول فاقد پارابن است و با مصرف مداوم هیچ‌گونه تحریکی برای مو و پوست ایجاد نمی‌کند.

ترکیبات طبیعی

فرمولاسیون این شامپو از ترکیبات طبیعی همچون: ستیل الکل، موم زنبور عسل، روغن آرگان، روغن آووکادو، روغن بادام شیرین و … تشکیل شده است. این ترکیبات ملایم و نرم، موها را از داخل تقویت می‌کنند و به پوست سر نرمی و تغذیه فراوان می‌بخشند.

دشمن شوره سر

فرمولاسیون خاص این شامپو با کاهش فعالیت غیرطبیعی پوست سر، به مقابله با شوره و خشکی موها کمک می‌کند. نتیجه؟ موهای شما دوباره لطیف، درخشان، و بدون هرگونه خشکی خواهند بود.

کاملا طبیعی و بدون موارد مضر

این شامپو بدون مواد مضر و پارابن‌ها تهیه شده است. فرمولاسیون ملایم آن مناسب برای استفاده روزانه است و به دلیل عدم وجود مواد آلرژنی، برای پوست حساس نیز مناسب می‌باشد.

طریقه مصرف

برای استفاده بهینه، مو ها را خیس نموده و مقدار مناسبی از نرم کننده را به مدت 3 الی 4 دقیقه به ساقه مو آغشته نمایید و پس از ماساژ آرام با آب بشویید.

لاولی بیوتی و عرضه محصولات باکیفیت

محصولات تخصصی، بهداشتی وزیبایی لاولی بیوتی با ارتفاء کیفیت وعرضه محصولات جدید دارای مواد اولیه ناب تهیه شده از بهترین برند ها متناسب با بازار روز دنیا با تست‌های آزمایشگاهی دقیق ، طبق معیار های بین المللی با هدف مراقبت ،ترمیم و زیبایی از پوست و موی شما با منشا طبیعی و فرمولاسیون پیشرفته تحقیقات گسترده ای را با تکیه بر دانش وتخصص محققان داخلی آغاز نموده است. طبیعی وملایم بودن محصولات تخصصی لاولی بیوتی موجب شده است تا این محصولات بیشترین سازگاری را با ساختار بافت پوست وموی مصرف کنندگان عزیز داشته باشد. تیم تحقیق وتوسعه شرکت سیما رخ رازی این افتخار رادارد که محصولات جدید فرموله شده ی خود را در اختیار فعا لان حوزه ی زیبایی وسلامت قرار دهد.

توضیحات تکمیلی

شامپو مو مخصوص موهای خشک و شوره دار لاولی بیوتی
مشخصات دیگر
وزن

360 گرم

ابعاد

20 × 5,5 × 5,5 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

شامپو مو مخصوص موهای خشک و شوره دار لاولی بیوتی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش