بازخورد درباره این کالا

منگنه مکس مدل HD-50F

MAX Stapler Model HD-50F
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • کرم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • ساختار بدنه: فلز
  • سایز سوزن منگنه: 26/6, 24/6
  • ظرفیت منگنه کردن: 24 برگ
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
لوازم تحریر به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط لوازم تحریر به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

منگنه مکس مدل HD-50F

منگنه یک ابزار برای اتصال دو قطعه یا کاغذ استفاده می‌شود. بسیاری از کارکنان شرکت‌ها برای نظم بخشیدن و مرتب کردن پرونده‌ها از این وسیله استفاده می‌کنند. همین طور این وسیله پرکاربرد در خانه‌ها و جاهای دیگر استفاده می‌شود. سوزن های منگنه با سایز های متفاوت و دسته‌ بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

سوزن‌های منگنه در دو نوع ارائه می‌شوند: مسی و گالوانیزه.

بسیاری از مردم به روکش سوزن منگنه، دقت می‌کنند و برایشان مهم است که روکش گالوانیزه است یا مسی. درست است که جنس و کیفیت دستگاه منگنه خیلی مهم است اما باید این مورد را در نظر بگیریم که کیفیت سوزن منگنه ارتباط مستقیمی با کیفیت منگنه کردن دارد و باید سایز سوزن منگنه متناسب با فعالیت انتخاب ما شود.

سایز انواع سوزن منگنه

با شناخت انواع سایزهای اصلی و استاندارد منگنه می‌توانیم اندازه‌ مورد نیاز خود را برای استفاده از منگنه انتخاب کنیم. سایز سوزن‌ها متفاوت بوده و بر اساس ویژگی هایی که دارند هر کدام کاربرد مختلفی دارند. سایزهایی که بیشتر مورد استفاده است عبارتند از: 10، 13/8، 13/6، 24/8، 24/6 و 26/6. سوزن منگنه به صورت فلزی در سایزهای مختلف ساخته شده است. این سوزن های از طرفین به صورت خمیده هستند که با زاویه 90 درجه این خمیدگی انجام گرفته است و همین باعث می‌شود که به راحتی در دستگاه‌های منگنه قرار بگیرند.

اگر دستگاه منگنه را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که سوزن منگنه با چه سایزی باید استفاده کنید. مثلا سوزن هایی که پایه‌ای به طول 4 میلی‌متر دارند می‌توانند به راحتی 20 برگه را به هم وصل کنند یا سوزن هایی که پایه هایی به طول 7 میلی‌متر دارند می‌توانند 30 برگه را به هم متصل کنند. همان طور که گفته شد بهتر است برای خرید سوزن های منگنه دقت لازم را به خرج بدهیم و جنس خوب و با کیفیت را انتخاب کنیم.

گنجایش برگه میخ منگنه های متداول

سوزن های منگنه در سایز های متفاوت وارد بازار می‌شوند و کاربردهای خاص خود را دارند و گنجایش برگه نمونه های متداول بر اساس گرماژ کاغذ 80 را در زیر آمده است:

سایز 10: می‌تواند به راحتی 2 تا 20 برگه را به هم متصل کند.

سایز 24/6: 20 الی 30 برگه را می‌تواند به هم متصل کند.

سایز 23/8:  30 الی 50 برگه را می‌تواند به هم متصل کند.

سایز 24/8: 30 الی 50 برگه را می‌تواند به هم متصل کند.

سایز 23/10:  40 الی 70 برگه را  می‌تواند به هم متصل کند.

سایز 23/13:  70 الی 100 کاغذ را می‌تواند به هم متصل کند.

و دیگر سایزهایی که می‌توانند حتی برگه های بیشتری را بهم متصل کنند.

سوزن منگنه سایز 10 و 24/6 بیشتر در ادارات و دفاتر و دیگر جاها استفاده می‌شود. سورن های منگنه را می‌توان اغلب در بسته های هزار تایی خریداری کرد. ضخامت مفتول و طول ساقه متدوال ترین مؤلفه برای اندازه های اصلی و استاندارد سوزن منگنه هستند که عدد ابتدایی سایز ها نشان دهنده ضخامت قسمت نازکتر مفتول هستند؛ به طور مثال در سوزن منگنه 24/6، عدد 24 نشانگر ضخامت 0.511 میلی متر مفتول می‌باشد. عدد دوم هم سایز نشانگر طول ساقه سوزن منگنه در واحد میلی‌متر می‌باشد.

 

توضیحات تکمیلی

منگنه مکس مدل HD-50F
مشخصات دیگر
وزن

300 گرم

ابعاد

13,5 × 6 × 4 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

منگنه مکس مدل HD-50F (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش