بازخورد درباره این کالا

شامپو بچه لاولی بیوتی مناسب پوست و مو مدل بدون سولفات

Lovely Beauty baby shampoo
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • حجم: 300 میلی‌لیتر
  • مناسب برای: مو و پوست کودک
  • ترکیبات: روغن جوجوبا و روغن آلوئه ورا
  • خواص شامپو: درخشندگی، آبرسان، حجم‌دهنده، بدون پارابن
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
آرایشی بهداشتی بصرفه
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط آرایشی بهداشتی بصرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شامپو بچه لاولی بیوتی مناسب پوست و مو مدل بدون سولفات

شامپو بچه لاولی بیوتی مناسب مو و پوست کودک؛ نرمی و لطافت را برای فرزند دلبندتان به ارمغان می‌آورد  😮

شامپو بچه مناسب مو و پوست کودک ، یک گزینه ایده‌آل برای برای مراقبت از موها و پوست حساس نوزادان و کودکان است. این شامپو با فرمولاسیون آرامش‌بخش خود، به نرمی موها را تمیز می‌کند و به پوست حساس کودک شما نرمی و لطافت می‌بخشد.

ویژگی های شامپو بچه مناسب مو و پوست کودک

محصولات تخصصی، با فرمولاسیون ملایم، حاوی عصاره‌های گیاهی، و بدون مواد مضر، به نرمی موها را تمیز می‌کند و به پوست حساس کودک شما نرمی و مرطوبیت لطیفی می‌بخشد. برخی از مهم ترین خصوصیات این شامپو شامل موارد زیر می‌شود:

  • بدون سولفات
  • بدون پارابن
  • آبرسان
  • بدون الکل
  • ضد ریزش مو
  • بدون سوزش چشم
  • ترمیم و تقویت کننده مو
  • حاوی عصاره آلوئه‌ورا

یکی دیگر از محصولات تخصصی برند لاولی بیوتی شامپو بچه است که با وجود سورفکتانت های بسیار مناسب در ترکیبات این شامپو را به محصولی ملایم و ایمن تبدیل نموده است. در این محصول از مواد غنی شده چون روغن جوجوبا عصاره آلوئه ورا و ویتامین E استفاده شده است که باعث شادابی و لطافت مو و پوست کودکان و بزرگسالان می.شود به ،علاوه دارای خواص نرم کنندگی و ضد التهابی برای پوستهای خشک و حساس میباشد با فرمولاسیون ملایم و ،خاص واکنشهای آلرژیک را به حداقل می رساند همچنین از مواد شیمیایی بسیار کمی استفاده شده است که موجب ایجاد اشک و سوزش چشم نمیشود این شامپو دارای pH مناسب با پوست کودکان طراحی شده است و همچنین فاقد پارابن الکل سولفات و مواد مضر می.باشد با مصرف مداوم موجب ترمیم مو میشود و هیچ گونه آسیب و تحریکی برای پوست و مو ایجاد نمیکند.

فرمولاسیون ملایم

این شامپو با فرمولاسیون ملایم خود مناسب برای استفاده روزانه بر روی موهای حساس کودکان است. ترکیبات آن به نرمی موها را تمیز کرده و از پوست حساس کودک محافظت می‌کنند.

حاوی عصاره‌های گیاهی

حاوی عصاره‌های آلوئه‌ورا، روغن جوجوبا و … می‌باشد. این شامپو به مرطوب کردن و نرم کردن پوست کودک کمک می‌کند. عناصر طبیعی آن به طور موثر از خشکی و تحریک پوست جلوگیری می‌کنند.

کاملا طبیعی و بدون موارد مضر

شامپو بچه ما بدون مواد مضر نظیر پارابن‌ها، سولفات‌ها و رنگ افزوده‌ها تهیه شده است. این ویژگی آن را به یک انتخاب ایمن برای مصرف در مراحل حساس کودکی تبدیل می‌کند.

عطر ملایم

عطر ملایم و دلپذیر این شامپو، تجربه استحمام کودکانه را برای کودکان شما به یک لحظه لذت‌بخش تبدیل می‌کند

طریقه مصرف

در ابتدا بطری را قبل از مصرف تکان دهید. برای استفاده بهینه، مو ها را خیس نموده و مقدار مناسبی از نرم کننده را به مدت 3 الی 4 دقیقه به ساقه مو آغشته نمایید و پس از ماساژ آرام با آب بشویید. این شامپو ضد سوزش چشم بوده اما برای احتیاط از تماس با چشمهای کودک دلبندتان جلوگیری نمایید.

لاولی بیوتی و عرضه محصولات باکیفیت

محصولات تخصصی، بهداشتی وزیبایی لاولی بیوتی با ارتفاء کیفیت وعرضه محصولات جدید دارای مواد اولیه ناب تهیه شده از بهترین برند ها متناسب با بازار روز دنیا با تست‌های آزمایشگاهی دقیق ، طبق معیار های بین المللی با هدف مراقبت ،ترمیم و زیبایی از پوست و موی شما با منشا طبیعی و فرمولاسیون پیشرفته تحقیقات گسترده ای را با تکیه بر دانش وتخصص محققان داخلی آغاز نموده است. طبیعی وملایم بودن محصولات تخصصی لاولی بیوتی موجب شده است تا این محصولات بیشترین سازگاری را با ساختار بافت پوست وموی مصرف کنندگان عزیز داشته باشد. تیم تحقیق وتوسعه شرکت سیما رخ رازی این افتخار رادارد که محصولات جدید فرموله شده ی خود را در اختیار فعا لان حوزه ی زیبایی وسلامت قرار دهد.

توضیحات تکمیلی

شامپو بچه لاولی بیوتی مناسب پوست و مو مدل بدون سولفات
مشخصات دیگر
وزن

340 گرم

ابعاد

20 × 5,5 × 5,5 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

شامپو بچه لاولی بیوتی مناسب پوست و مو مدل بدون سولفات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش