بازخورد درباره این کالا

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • رنگ : آبی, زرد, سفید, قرمز, مشکی
  • مشخصات.نوع : کنسول بازی
فروشنده
فروشگاه اینترنتی بصرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی بصرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400: جذاب اما ارزان!

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400 جدا از این‌ که یک کنسول بازی پرتابل با بیش از 400 بازی متنوع سرگرم‌کننده است، به‌ خاطر داشتن بازی‌هایی مثل ماریو، کنترا و دیگر بازی‌های کلاسیک کنسول‌های بازی قدیمی مثل میکرو این امکان را دارد که ساعت‌ها کاربران را به دوران کودکی خود بازگرداند. در ادامه به ویژگی‌های این کنسول بازی پرتابل پرداخته و نگاهی به مزایا و معایب آن خواهیم انداخت.

 

400 بازی نوستالژیک در یک کنسول بازی جیبی

داشتن 400 بازی مختلف از بازی‌های هیجان‌انگیزی مثل سوپرماریو و رمبو گرفته تا بازی‌های فکری مثل پازل، در این کنسول بازی پرتابل جیبی که تنها 77 گرم وزن دارد؛ این محصول را به یک سرگرمی‌ ایده‌آال برای افرادی تبدیل کرده که از کودکی به بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته‌اند و باز هم دوست‌دار این بازی‌ها هستند. این کنسول کمک می‌کند تا اوقات خالی افراد با سرگرمی‌های نوستالژیکی پر شوند که می‌توانند آن‌ها را برای مدتی هم که شده از استرس‌های روزمره دور نگه دارند. بازی‌های متنوع این کنسول علاوه بر این می‌توانند برای افراد کم‌ سن‌وسال‌تر هم بسیار جذاب باشند و ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کنند. در واقع شمار زیاد بازی‌های کنسول ساپ گیم باکس مدل Plus 400 این ظرفیت را دارند که سلیقه‌ی تمامی کودکان را پوشش دهند.

امکان بازی مداوم تا 4 ساعت

باتری لیتیومی قابل شارژ دستگاه امکان بازی مداوم تا 4 ساعت را برای شما فراهم می‌سازد و از مزایای آن امکان تعویض پس از پایان عمر مفید باتری است. باتری کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400 از طریق یک پورت مینی یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و با توجه به رایج‌بودن استفاده از شارژرهای اندروید کاربران مشکلی بابت شارژ مجدد دستگاه نخواهند داشت.

 

بدنه‌ ساده اما کاربردی

بدنه‌ دستگاه ظاهری ساده دارد و می‌توان گفت روی زیبایی و جذابیت آن زیاد کار نشده. چهار دکمه‌ انتخاب جهت حین بازی، چهار دکمه‌ انتخاب گزینه‌های بازی‌ها، دکمه‌های استارت و انتخاب (Select) در پایین و دکمه‌ شروع مجدد در بالا نزدیک به صفحه‌نمایش دکمه‌هایی هستند که در قسمت رویی دستگاه قرار گرفته‌اند.  امکان کم و زیاد کردن صدا از طریق دکمه‌ مخصوص ولوم در کناره‌ بدنه وجود دارد و دکمه‌ خاموش و روشن‌کردن دستگاه هم در قسمت زیرین آن در نظر گرفته شده است.  پورت AV جهت اتصال کنسول به تلویزیون در قسمت زیرین دستگاه در کنار پورت شارژ و دکمه‌ پاور قرار گرفته است. اگرچه می‌توان از طریق آن کنسول را به تلویزیون وصل کرد، این امکان وجود دارد که سیم اتصال همراه دستگاه با توجه به فاصله‌ موردنظر معمول کاربران کوتاه باشد و نیاز به تهیه‌ سیم دیگری وجود داشته باشد.

قیمت پایین کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400 در کنار امکانات متعددی که دارد در مجموع این محصول را برای افرادی که می‌خواهند با بازی‌های نه‌چندان حرفه‌ای، سرگرم شوند و همچنین برای افرادی که یا توانایی انجام بازی‌های حرفه‌ای را ندارند و یا از بازی‌های کلاسیک لذت می‌برند به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده‌اند.  گفتنی است که کیفیت صفحه‌نمایش و سرعت پردازنده‌ این کنسول بازی فاصله‌ زیادی با کنسول‌های بازی حرفه‌ای‌تر داشته و به همین خاطر این محصول برای افرادی که به‌ دنبال بازی‌های حرفه‌ای‌تر و امروزی‌تر هستند، مناسب نمی‌باشد.

توضیحات تکمیلی

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400
مشخصات دیگر
رنگ

آبی – زرد – سفید – قرمز – مشکی

مشخصات.نوع

کنسول بازی

امتیاز کاربران به:

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش