بازخورد درباره این کالا

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

Panasonic Cordless Phone Model KX-TG3611BX
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
    امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
    فروشنده
    اداری، فروشگاهی بصرفه
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    گارانتی پویان
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط اداری، فروشگاهی بصرفه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX؛ مناسب برای خانه

    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX، یکی از تلفن‌های بی سیم محبوب و قابل اعتماد است که توسط شرکت پاناسونیک تولید شده است. این تلفن برای استفاده در خانه، دفتر کار، مغازه و یا هر محل دیگری که نیاز به تلفن بی سیم دارید، مناسب است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های این تلفن می‌پردازیم:

    اندازه وابعاد گوشی:

    گوشی تلفن دارای ابعاد 8.2 * 9.1 * 10.8 سانتی‌متر بوده که وزن آن ۱۲۶ گرم است. به جرات می‌توان گفت که این گوشی یکی از سبک‌ترین گوشی‌های بی‌سیمی است که وزن آن هیچ‌ گونه سنگینی بر روی دست شما ایجاد نخواهد کرد.

    یکی از قابلیت ‌های تمامی تلفن های بی سیم پاناسونیک بلندگوی خارجی و کیفیت بسیار بالای آن است. وقتی شما آن را روی به اصطلاح روی اسپیکر قرار می‌دهید، صدای آن تا چند اتاق بعد هم خواهد رفت.

    یکی دیگر از قابلیت آن در خصوص دفترچه تلفن آن می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید تا ۵۰ شماره را در این گوشی تلفن ذخیره کنید.

    کیفیت باتری:

    باتری باکیفیتی که در ساخت این مدل گوشی تلفن پاناسونیک به کار برده شده، باعث شده که شما پس از هر بار شارژ تقریبا تا ۵ ساعت مداوم از آن برای مکالمه  استفاده کنید. همین طور ۱۱ روز بدون استفاده از گوشی روشن خواهد بود. برای استفاده در چنین مدت زمانی فقط ۷ ساعت شارژ نیاز می‌باشد.

    این مدل گوشی تلفن هیچ‌ وقت در خانه شما گم نمی‌شود. در صورتی که نتوانید آن را پیدا بکنید، می‌توان با فشار دادن دکمه قرار گرفته روی بیس، از روی صدای زنگ، گوشی تلفن خود را پیدا کنید.

    یکی از قابلیت‌های عالی این گوشی پاک نشدن اعداد بر روی تلفن است. شماره‌ ها به صورتی خواهند بود که بعد از چند سال همانند روز اول خواهند بود.

    کیفیت صفحه نمایش:

    این گوشی تلفن صفحه نمایش کوچکی دارد؛ ولی کیفیت صفحه نمایش و نور پس زمینه بالای آن هیچ مشکلی در مشاهده شماره‌ها به وجود نمی‌آورد.

    کیفیت جنس بدنه:

    این گوشی تلفن جنس بدنه بسیار محکمی دارد. اگر گوشی یا بیس از دست شما بیفتد به این راحتی ‌ها آسیبی نمی‌بیند.  از همه مهم‌تر این است که اتصال گوشی با پایه بسیار محکم است و درصورت تماس شما با گوشی در حال شارژ از بیس خود جدا نخواهد شد.

    محدوده(برد) فرکانس:

    محدوده فرکانس گوشی تلفن ۲۴  گیگاهرتز می‌باشد. همچنین از فناوری FHSS برای ساخت آن استفاده ‌شده است. این فناوری باعث ایجاد صدای شفاف در فواصل بسیار دور خواهد شد. علاوه بر آن، این گوشی تلفن دارای برد بالایی است که می‌توان تا ۳۰۰ متر در فضای آزاد از آن استفاده بکنید. این ویژگی برای بسیاری از مدیران که قصد بررسی فعالیت کارگران و برقراری تلفن دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

    خوش دست بودن آن باعث شده است تا کاربر ساعت‌ها بدون اینکه خستگی یا درد در دست خود احساس کند، بتواند از آن استفاده کند،. وزن سبک، مقاومت بالا، کاربری راحت و غیره از جمله ویژگی هایی هستند که آن را به گوشی محبوب برای استفاده تبدیل کرده است.

    ویژگی های جذاب تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX:

    • دارای یک خط تلفن
    • دارای دفترچه راهنما برای استفاده آسان
    • ذخیره ۵۰ شماره
    • دارای نمایشگر با نور بسیار بالا
    • دارای قابلیت برقراری کنفرانس
    • دارای اسپیکر با صدای بسیار بالا
    • دارای کالر آیدی
    • محدوده فرکانس ۲.۴  گیگاهرتز
    • دارای برد حداکثر ۳۰۰ متر

    فروشگاه اینترنتی بصرفه همیشه در کنار شماست تا علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، ضمانت پس از فروش را خدمت شما مشتری گرامی ارائه دهد. پس اگر به فکر یک کالای مرغوب هستید، فروشگاه اینترنتی بصرفه در خدمت شما می‌باشد.

    شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بصرفه و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مد نظر خود دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

    خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

    پاناسونیک

    توضیحات تکمیلی

    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX
    مشخصات دیگر
    وزن

    500 گرم

    ابعاد

    20 × 13 × 8 سانتیمتر

    امتیاز کاربران به:

    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش