بازخورد درباره این کالا

بازی فکری شعبده باز

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
    فروشنده
    بازی‌های به‌صرفه
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    بازی فکری شعبده باز

    بازی فکری بازی تا مدل شعبده باز؛ بسیار مناسب برای سرگرم شدن اعضای خانواده

    قانون باز‌ی فکری شعبده باز

    اّجی مَجی لا تَرجَی، کلاه شعبده با‌زی رو بالای سرتون بزارین، عصای مخصوص شعبده باز رو بردارین، یک دونه خرگوش هم می خواین، حالا آماده این؟ می خوایم با هم دیگه شعبده با‌زی کنیم. باز‌ی شعبده باز با استفاده از وسایل معروف شعبده باز‌ی، لحظات شیرینی  را برای شما ایجاد می‌کند. هنگامی که کارت باز‌ی برگردانده می‌شود، باز‌یکنان باید به طور همزمان وسایل شعبده باز‌ی را مطابق با کارت ها و هماهنگ با 3 قانون طلایی شعبده باز‌ی بچینند، هر باز‌یکنی که این کار را سریع تر انجام دهد برنده با‌زی خواهد بود. این باز‌ی باعث افزایش تمرکز، بالا رفتن قدرت یادگیری، مهارت حل مساله و تقویت هوش هیجانی باز‌یکنان می‌شود.

    آماده شدن برای باز‌ی فکری شعبده باز

    به هر یک از با‌زیکنان، باید یک مجموعه شامل یک کلاه شعبده باز، یک فنجان، یک استوانه، یک سکه و یک خرگوش بدهید.

    کارت های باز‌ی را وسط باز‌یکنان به پشت روی میز یا زمین با‌زی قرار دهید.

    شروع باز‌ی

    کوچکترین باز‌یکن، شروع کننده با‌زی خواهد بود. این شخص باید اولین کارت را برگرداند و در کنار کارت های دیگر در وسط باز‌ی قرار دهد.

    حالا باید تمامی باز‌یکنان بر اساس تصویر کارت برگردانده شده شروع به چیدن وسایل شعبده باز‌ی دست خود نمایند، اما برای صحیح چیدن این وسایل باید به 3 شرط زیر توجه کنند:

    1. وسیله ای که تصویر آن به صورت رنگی بر روی کارت چاپ شده، باید پس از چیدن وسایل توسط با‌زیکن، دیده شود.
    2. وسیله ای که تصویر آن به صورت خاکستری بر روی کارت چاپ شده، باید پس از چیدن وسایل توسط باز‌یکن، دیده نشود.
    3. وسیله ای که تصویر آن بر روی کارت نیامده است، نباید در آن دور از چیدمان استفاده شود.

    اولین باز‌یکنی که بتواند وسایل شعبده باز‌ی را مطابق با کارت برگردانده شده خود بچیند، سریع اعلام می‌کند، مثلا می‌گوید: تمام.

    حالا اگر چیدمان او صحیح بود، کارت را برای خودش بر می‌دارد و اگر وسایل را اشتباه چیده باشد، با‌زیکنان دیگر می‌توانند به چیدن ادامه دهند تا اولین نفری که این کار را درست انجام دهد و کارت را برای خودش بردارد.

    پایان باز‌ی:

    باز‌ی زمانی به پایان می‌رسد که کارت های وسط باز‌ی تمام شود و با‌زیکنی که کارت بیشتری جمع کرده باشد، برنده باز‌ی خواهد بود. ممکن است با‌زیکنان به توافق برسند که اولین با‌زیکنی که بتواند به طور مثال 5 کارت جمع کند، برنده باز‌ی خواهد بود.

    چه چیزهای باید دیده بشوند؟

    در بعضی از کارت ها تمامی وسایل باید دیده شوند، مثل کارت زیر که چون تمامی تصاویر رنگی چاپ شده است، باز‌یکن باید وسایل شعبده باز‌ی را به گونه ای بچیند که تمامی آن ها دیده شوند.

    به چه صورت باید وسایل را مخفی کنیم؟

    وسایلی که تصاویر آن ها بر روی کارت ها به صورت خاکستری چاپ شده است، باید زیر وسایل دیگر مخفی شوند تا زمانی که چیدمان وسایل تمام شد، دیده نشوند.

    توجه:

    هنگامی که وسایل شعبده باز‌ی چیده می‌شوند، ملاک مخفی بودن بعضی از قطعات با نگاه کردن از اطراف آنها می‌باشد، ممکن است اگر از بالا نگاه کنید یک قطعه دیده شود، اما اگر از کنار نگاه کنید، آن قطعه دیده نشود، ملاک ما نگاه از اطراف می‌باشد.

    زمانی که می‌گوییم وسیله ای باید مخفی باشد، یعنی از اطراف که نگاه می‌کنیم هیچ جایی از آن وسیله نباید دیده شود و کاملا مخفی باشد.

    روش باز‌ی سخت تر یا پیشرفته باز‌ی فکری باز‌ی تا مدل شعبده باز:

    اگر می‌خواهید این باز‌ی را کمی سخت تر و هیجانی تر انجام دهید، در بعضی از کارت ها اطراف یک تصویر ستاره های زرد رنگی قرار دارد، این ستاره ها به این معنا هستند که شما در هنگام چیدن وسایل باید داخل آن وسیله ای که اطراف آن ستاره هست را خالی بگذارید و وسیله ای دیگر داخل آن قرار نگیرد. در واقع چیدمان وسایل شعبده باز‌ی شما سخت تر و محدود تر خواهد شد.

    البته با‌زیکنان می‌توانند توافق کنند که این قانون بر عکس انجام شود، یعنی وسیله ای که اطراف آن ستاره های زرد رنگ وجود دارد، پس از چیدمان وسایل شعبده با‌زی، حتما باید یک وسیله دیگر داخل آن باشد. در مورد این دو قانون با‌زیکنان می‌توانند به دلخواه تصمیم بگیرند.

    محتویات بازی فکری شعبده باز:

    • 55 عدد کارت بازی
    • 4 عدد کلاه شعبده باز
    • 4 عدد فنجان قرمز
    • 4 عدد استوانه نارنجی
    • 4 عدد سکه سبز
    • 4 عدد خرگوش سفید

    ویژگی های جذاب بازی فکری شعبده باز:

    • ساخت ایران
    • رده سنی: کودک، نوجوان، بزرگسال
    •  مخاطرات: خطر بلعیدن

    فروشگاه اینترنتی بصرفه همیشه در کنار شماست تا علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، ضمانت پس از فروش را خدمت شما مشتری گرامی ارائه دهد. پس اگر به فکر یک بازی فکری مرغوب هستید، فروشگاه اینترنتی بصرفه در خدمت شما می‌باشد.

    شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی بصرفه و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مد نظر خود دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

    خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

    بازی تا

    امتیاز کاربران به:

    بازی فکری شعبده باز (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش