بازخورد درباره این کالا

بازی فکری راز جنگل فکرآوران

Fekr avaran the intellectual game of the secret of the thinkers' forest
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
    امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
    فروشنده
    بازی‌های به‌صرفه
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    بازی فکری راز جنگل فکرآوران

    بازی فکری راز جنگل فکرآوران؛ یک باز‌ی فوق‌العاده سرگرم‌کننده

    روزی روزگاری حکمران بسیار محبوبی در کنار یک جنگل اسرار آمیز در قلعه ای حکمرانی می‌کرد. قوانینی که او وضع کرده بود، چنان درست و عاقلانه بود که باعث شده بود همه او را بسیار دوست داشته باشند. سال ها گذشت و حکمران به تدریج پیر شد و نگران این بود که چه کسی باید بعد از او بر این سرزمین به درستی حکومت کند. از طرفی به او بارها خبر رسیده بود که در جنگل اسرار آمیز، گنجینه های عجیب و غریبی پنهان شده است.

    روش باز‌ی :

    باز‌یکنان هر یک مهره ای رنگی را انتخاب می‌کنند و از نقطه شروع باز‌ی ( قلعه ) و با ریختن تاس، وارد باز‌ی می‌شوند. اولین با‌زیکنی که وارد باز‌ی شود، می‌بایست گردونه سرنوشت را بچرخاند . وقتی گردونه ایستاد، پیکان سرنوشت به شما نشان می‌دهد که می‌بایست به دنبال کدام گنجینه بگردید.

    حالا که گنجینه مشخص شد، باز‌یکنان می‌توانند با ریختن تاس در نوبت خود، وارد جنگل و جستجوی گنجینه مورد نظر شوند. شما می‌توانید، با اعداد تاس به جلو یا عقب حرکت کنید . به طور مثال با آوردن تاس 5 و 4 ( که مجموع آن 9 است ) می‌توانید به انتخاب خود ، 6 خانه به جلو و 3 خانه به عقب برگردید یا 2 خانه به جلو 7 خانه به عقب و به همین ترتیب تا بتوانید بهتر و راحت تر در مکان های مورد نظرتان  قرار بگیرید.

    یافتن گنجینه :

    هنگامی که گردونه سرنوشت برای تان گنجینه ای مشخص کرد، باید برای یافتن آن به سمت درختان کاج حرکت بکنید. در کنار هر کاج، یک خانه نشان دار ( نقطه دار) مشخص گردیده است. شما با جای‌گیری مناسب در خانه های نقطه دار، می‌توانید زیر کاج آن ها را ببینید (البته دیگر باز‌یکنان نباید آن گنجینه را ببینند ).

    چنانچه که زیر درخت کاج را دیدید و گنجینه مورد نظرتان نبود ؛ می‌بایست راهتان را به سمت کاج های دیگر تغییر دهید تا گنجینه مورد نظرتان را پیدا بکنید. حال اگر گنجینه مورد نظر را یافتید، می‌بایست بلافاصله به قلعه خود بازگردید و با اعلام محل گنجینه، پولکی گنجینه آن را از گردونه بردارید و برای خود نگهدارید.

    البته بهتر است در حرکت به سوی قلعه، نگذارید تا دیگر با‌زیکنان  از نیت تان آگاه شوند تا مانع ورودتان نشوند. بعد از برداشتن گنجینه، یابنده گنجینه  یکی از پولکی های سرنوشت را به انتخاب خود در جای خالی گنجینه می‌گذازد. به عنوان مثال پولکی درخت اسرار آمیز و یا حمله اژدها را درون گردونه و در جای خالی گنجینه یافت شده، می‌گذارد؛ سپس یابنده گنجینه به عنوان جایزه گردونه را می‌چرخاند تا مشخص شود، گردونه چه تصمیمی برای شما خواهد گرفت .

    نحوه استفاده از کارت های سرنوشت و پولکی های آن: باز‌یکنان به دو صورت می‌توانند از کارت ها و پولکی های سرنوشت استفاده کنند که بهتر است قبل از آغاز باز‌ی  مشخص کنند.

    الف ) حالت اول : زمانی که باز‌یکنی گنجینه ای را پیدا کرد و پولکی گنجینه را از گردونه سرنوشت برداشت؛ می‌تواند به انتخاب خود به عنوان جایزه، یکی از 10 پولکی سرنوشت را برداشته و در گردونه جایگزین کند .

    ب ) حالت دوم : با‌زیکنان قبل از بازی، کارت های سرنوشت را بر زده  و پشت به رو، در کنار صفحه بازی  قرار می‌دهند. زمانی که بازیکنی گنجینه ای را یافت و پولکی آن را از گردونه برداشت، در حالی که کارت های سرنوشت  پشت به رو هستند، یکی را بر حسب شانس برداشته و با دیدن آن کارت، پولکی آن را در جای  خالی پولکی گنجینه ای که قبلا یافته، قرار می‌دهد.

    هر چه بازیکنان،  گنجینه بیشتری  پیدا کنند، پولکی های سرنوشت بیشتری جایگزین پولکی های گنجینه های می‌شود که بازیکنان باید در صورت ایستادن پیکان گردونه رو به روی آن، به دستورات کارتش عمل کنند و کار را برای سایر بازیکنان سخت تر کنند .

    ویژگی های بازی فکری راز جنگل فکرآوران:

    • ساخت شرکت ایرانی فکرآوران
    • تعداد نفرات: 2 تا 4 بازیکن
    • زمان: 1 الی 2 ساعت
    • سن بازیکنان: 8 سال به بالا

    فروشگاه اینترنتی بصرفه همیشه در کنار شماست تا علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، ضمانت پس از فروش را خدمت شما مشتری گرامی ارائه دهد. پس اگر به فکر یک بازی فکری مرغوب هستید، فروشگاه اینترنتی بصرفه در خدمت شما می‌باشد.

    شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی بصرفه و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مد نظر خود دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

    خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

    فکرآوران

    توضیحات تکمیلی

    بازی فکری راز جنگل فکرآوران
    مشخصات دیگر
    وزن

    870 گرم

    ابعاد

    49 × 33 × 4 سانتیمتر

    امتیاز کاربران به:

    بازی فکری راز جنگل فکرآوران (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش