بازخورد درباره این کالا

بازی فکری ریسک فکرآوران

FekrAvaran Risk Intellectual Game
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
    امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
    فروشنده
    بازی‌های به‌صرفه
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    بازی فکری ریسک فکرآوران

    بازی فکری ریسک فکرآوران؛ یک باز‌ی مهیج و غیر قابل پیش بینی

    در دنیای امروز، رقابت بین بازی ‌های کامپیوتری و غیر کامپیوتری زیاد شده است. برخی از باز‌ی‌ های فکری غیرکامپیوتری از باز‌ی‌ های کامپیوتری طرفداران بیشتری نیز دارند. در این زمینه می‌توان به با‌زی‌هایی اشاره کرد که دارای صفحه‌ باز‌ی هستند. اگر زمان زیادی برای رسیدگی به این باز‌ی ‌ها دارید، ما بازی فکری ریسک فکرآوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ر‌یسک، یک با‌زی تخته‌ای قدیمی و محبوب است. باز‌ی در سبک استراتژی نوبتی ساخته شده است و اگر تا به حال با‌زی‌هایی مثل تمدن (Civilization) را باز‌ی کرده باشید، کم و بیش می‌دانید با چه نوع با‌زی‌ طرف هستید.

    باز‌ی کردن ریسک به مهارت و صد البته شانس شما وابسته است. در حالی که در باز‌ی، هدف بسیار ساده‌ای دارید، برای رسیدن به آن باید تاکتیک‌های مختلفی را پیش بگیرید. هدف باز‌ی، فتح تمام دنیا است! مکانیک‌ ها و سیستم ‌های عمیق ریسک هم تجربه‌ با‌زی کردن آن را برای افراد لذت‌بخش می‌کنند. باز‌ی ‌کننده‌ ها باید با نابود کردن دیگران، حکومت‌ خودشان را روی نقشه‌ با‌زی گسترش دهند. هر بار که ریسک را با‌زی می‌کنید، با تاکتیک‌ های مختلفی مواجه می‌شوید.

     دو تا شش نفر می‌توانند به صورت همزمان پای یک تخته‌ ر‌یسک باز‌ی کنند. نقشه باز‌ی به 42 ناحیه مختلف تقسیم شده است. باز‌ی ‌کننده ‌ها هر کدام از نقطه‌ای شروع و سعی می‌کنند که مناطق اطراف‌ شان را به دست بگیرند. قوانین و سیستم ‌های بازی فکری ریسک فکرآوران، همگی با حساب و کتاب و روی اصول خاصی نوشته شده‌اند.

    با توجه به تعداد باز‌ی ‌کننده ‌ها، هر نفر تعدادی مهره‌ ارتش را به خود اختصاص و آن ‌ها را روی نقشه قرار می‌دهد. با‌زی ‌کننده ‌ها باید حواس‌ شان به مرز‌ های‌ شان باشد و نیروهایی را در این نقاط قرار دهند تا بتوانند از حمله‌ دیگر باز‌ی‌ کننده ‌ها جلوگیری کنند.

    اگر با‌زی ‌کننده ‌ای بتواند کنترل یک قاره را به دست بگیرد، نیروهای ارتش بیشتری دریافت می‌کند و در نتیجه قدرتمندتر می‌شود. باز‌ی ر‌یسک را آلبر لاموریس در سال 1957 میلادی طراحی کرد. لاموریس کارگردانی فرانسوی است که تا به حال موفق به دریافت جوایز اسکار و همچنین جشنواره کن شده است. شرکت Parker Brothers که تهیه‌کننده‌ اصلی باز‌ی‌ های ریسک است، این باز‌ی را از لاموریس خریداری کرد و شروع به تولید انبوه آن می‌کند. شرکت Parker Brothers در حال حاضر یکی از زیر مجموعه ‌های شرکت بزرگ Hasbro می‌باشد.

    این باز‌ی دارای یک صفحه‌ بسیار بزرگ بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ ببازی فکری ریسک فکرآوران، 1 کیلوگرم وزن دارد که نسبت به طراحی‌، وزن مناسبی دارد. این باز‌ی فکری دارای جنبه‌ های مختلفی است که از میان آن ها می‌توان به باز‌ی کارتی، معمایی و حافظه اشاره کرد.

    بازی فکری ریسک فکرآوران به خاطر این که به زمان زیادی احتیاج دارد، بیشتر برای نوجوانان و بزرگسالان توصیه شده است. این باز‌ی در کنار هیجان، هدف های آموزشی هم دارد. از اهداف آموزشی آن می‌توان به آشنایی با جغرافیا و نقشه جهان، آشنایی با فنون و تکنیک نظامی و آشنایی با استراتژی ‌های مدیریتی اشاره کرد. تعداد نفراتی که می‌توانند در این باز‌ی شرکت کنند، از دو تا پنج نفر بوده و حضور بیش از پنج نفر در این باز‌ی امکان‌پذیر نیست.

    باز‌ی فکری حاضر، شامل 5 دسته ارتش با 40 نفر پیاده ‌نظام، 12 سواره و 8 توپخانه می‌باشد. داخل این بسته 43  کارت باز‌ی وجود دارد که باز‌ی توسط آن‌ ها کنترل می‌شود. 5 عدد تاس در این بسته وجود دارد که با ریختن این تاس‌ ها باز‌ی شروع می‌شود. دو کارت مرجع و قوانین باز‌ی هم در کنار این‌ ها دیده می‌شود. بازی فکری ریسک فکرآوران در سری باز‌ی‌ هایی قرار می‌گیرد که به زمان و حوصله‌ زیادی احتیاج دارد و در کنار این مسائل، توانایی شما را در حالت‌ های استراتژیک به نمایش می‌گذارد.

    ویژگی های بازی فکری ریسک فکرآوران:

    • ساخت شرکت فکرآوران
    • تعداد باز‌یکن: 2 تا 5 نفر
    • رده سنی: نوجوان و بزرگسال

    فروشگاه اینترنتی بصرفه همیشه در کنار شماست تا علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، ضمانت پس از فروش را خدمت شما مشتری گرامی ارائه دهد. پس اگر به فکر یک باز‌ی فکری مرغوب هستید، فروشگاه اینترنتی بصرفه در خدمت شما می‌باشد.

    شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی بصرفه و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مد نظر خود دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

    خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

    فکرآوران

    توضیحات تکمیلی

    بازی فکری ریسک فکرآوران
    مشخصات دیگر
    وزن

    910 گرم

    ابعاد

    49 × 33 × 5 سانتیمتر

    امتیاز کاربران به:

    بازی فکری ریسک فکرآوران (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش