بازخورد درباره این کالا

بازی فکری دالون Quoridor

Dalon Quoridor Mental Game
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • سبک بازی: بازی فکری
  • رده سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: بین 2 تا 4 نفر
  • مدت زمان بازی: حدوداً 15 دقیقه
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
بازی‌های به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

بازی فکری دالون Quoridor

بازی فکری دالون Quoridor؛ یک بازی قدیمی

گشت و گذار در راهروهای پیچ در پیچ همیشه مورد استقبال ماجراجویان باز‌ی ها بوده است. اگر شما هم اهل ماجراجویی و جنگ تن به تن هستید، باز‌ی فکری دالون Quoridor می‌تواند لحظات لذت بخشی برای شما فراهم کند.

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین باز‌ی های فکری که ساخته شده است؛ باز‌ی‌ فکری کوریدور (Quoridor) می‌باشد که باز‌ی دالون در اصل با گیم پلی همین باز‌ی ساخته شده اما تفاوت هایی دارد .

با‌زی فکری دالون Quoridor یک با‌زی رومیزی است و ایده اصلی آن از باز‌ی های ماز گرفته شده است، در باز‌ی هر باز‌یکن یک مهره دارد و هدف رساندن این مهره به یکی از خانه های آخرین ردیف روبروی خود می‌باشد. ابتدا موانع را در جایگاه خود قرار دهید و هر بازیکن، آدمک خود را در خانه وسط در ردیف اول سمت خود قرار می‌دهد. هر باز‌یکنی که آدمک خود را زودتر به یکی از 9 خانه ردیف آخر مقابل خود برساند، برنده بازی است. برای این کار شما می‌توانید در هرنوبت یا آدمک خود را یک خانه حرکت دهید و یا یک مانع برای جلوگیری از پیشرفت آدمک حریف خود در صفحه قرار دهید.

در راه رسیدن به هدف گاهی باید سختی دور شدن مسیر را به جان بخرید تا بتوانید حریف را در دام بیندازید. اما هوشیار باشید! تمام حواس خود را باید صرف خواندن ذهن طرف مقابل کنید تا بتوانید بهترین مسیر را برای خود انتخاب کنید.

قوانین بازی فکری دالون Quoridor:

بازی دالون (Quoridor) قوانین ساده ای دارد، در عین حال اجرای درست این قوانین نیازمند تیزبینی و تیزهوشی بسیاری است.

در مسیر حرکت حریف می‌توانید مانع بگذارید اما نباید دورتادور او را طوری ببندید که راه خروج نداشته باشد. مانع را باید جلوی دو مربع قرار دهید نمی‌توانید موانع را طوری بگذارید که بخشی از سه مربع را در بربگیرد.

نوبت حرکت هر بازیکن شامل حرکت دادن مهره اش به صورت افقی یا عمودی به اندازه یک خانه (مهره ها مورب حرکت نمی‌کنند) یا جای‌گذاری یک دیوارک به عنوان مانع است.

موانعی که در زمین قرار داده شده اند دیگر قابل جابه جایی نمی‌باشند. تعداد موانع نیز محدود است و زمانی که تمام شد جایگزین نمی‌شود.

وقتی مهره ها رو در روی هم بدون مانعی در بینشان قرار می‌گیرند مهره ای که نوبتش است می‌تواند از روی مهره حریف بپرد به خانه خالی مقابل. اگر آن خانه به وسیله مانع مسدود باشد می‌تواند به خانه کناری بپرد.

در نهایت بازیکنی که زودتر بتواند با عبور از موانع حریف به مکان مقرر در صفحه ی بازی برسد؛ برنده ی بازی دالون خواهد بود.

ویژگی های بازی فکری دالون Quoridor:

  • ساخت شرکت پند‌ار نیک
  • رده سنی: کودک، نوجوان و بزرگسال
  • تعداد بازیکن: 4 نفر

فروشگاه اینترنتی بصرفه همیشه در کنار شماست تا علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، ضمانت پس از فروش را خدمتتان ارائه دهد. پس اگر به فکر یک بازی فکری مرغوب هستید، فروشگاه اینترنتی بصرفه در خدمت شما است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی بصرفه و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مد نظر خود دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

پندار نیک

توضیحات تکمیلی

بازی فکری دالون Quoridor
مشخصات دیگر
وزن

730 گرم

ابعاد

36 × 36 × 3,5 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

بازی فکری دالون Quoridor (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش