بازخورد درباره این کالا

بازی فکری ابلون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Abalone Mental Game
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • سبک بازی: بازی فکری
  • رده سنی: 7 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: بین 2 تا 4 نفر
  • مدت زمان بازی: حدوداً 30 دقیقه
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
بازی‌های به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

بازی فکری ابلون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باز‌‌ی فکر‌‌ی ابلون، یک با‌زی استراتژیک دونفره است. با یادگیری قوانین آسان این اسباب‌ باز‌‌ی فکر‌ی، دوستان و اعضای خانواده می‌توانند اوقات فرح بخشی را در کنار هم دیگر سپری کنند. این با‌ز‌ی با هدف افزایش تمرکز و بالا بردن قدرت تدبیر و تحلیل طراحی و تولید شده است.

نمایش بیشتر - بستن

بازی فکری ابلون؛ یک باز‌ی استراتژیک دونفره

باز‌‌‌ی فکر‌‌ی ابلون، یک با‌ز‌‌ی استراتژیک دونفره است. با یادگیری قوانین آسان این اسباب‌ با‌ز‌‌ی فکر‌ی، دوستان و اعضای خانواده می‌توانند اوقات فرح بخشی را در کنار هم دیگر سپری کنند. این با‌ز‌‌ی با هدف افزایش تمرکز و بالا بردن قدرت تدبیر و تحلیل طراحی و تولید شده است.

در با‌‌‌زی رومیزی ابلون شما یک صفحه با‌‌ز‌ی دارید به ازای هر کدام از بازیکن‌ ها ۱۴ مهره تعلق می‌گیرد. بازیکن ‌ها مهره‌ های خود را به شکلی که در راهنمای با‌ز‌‌ی درج‌ شده می‌چینند. در با‌ز‌‌ی ابلون همیشه مهره‌ سیاه ‌با‌ز‌‌ی را شروع می‌کند. در طی باز‌‌‌ی هر کدام از بازیکن ‌ها باید سعی کنند، مهره ‌های حریف را به بیرون از صفحه با‌‌ز‌ی هدایت کنند.

هر بازیکن در هر حرکت، می‌تواند یک تا سه مهره را تنها به ‌اندازه یک خانه، جابجا کند.  در هر حرکت بازیکن می‌تواند یک‌ رشته بلند در یک راستا از مهره ‌های خود را حرکت دهد. در ‌با‌‌ز‌ی فکر‌‌ی ابلون در کل دو نوع حرکت وجود دارد: حرکت خطی و اُریب.

در حرکت خطی، مهره ‌ها می‌توانند در یک خط به‌ صورت ستونی یا مجزا حرکت کنند. در حرکت اریب، مهره ‌ها به ‌صورت اریب به خانه مجاور منتقل می‌شوند.

در ابلون اصطلاحی به نام سومیتو یک وجود دارد و به حالتی از باز‌‌‌ی می‌گویند که مهره‌ های بازیکن با مهره ‌های حریف، در یک راستا باشند. بازیکن در صورتی می‌تواند مهره‌های حریف را یک خانه به جلو حرکت دهد که در یکی از حالت ‌های ذکر شده در زیر باشد:

  1. بازیکنی که دو مهره در کنار هم دارد؛ یکی از مهره ‌های حریف را در صفحه حرکت می‌دهد.
  2. بازیکنی که سه مهره در کنار هم دیگر دارد؛ یکی از مهره‌ های حریف را در صفحه حرکت می‌دهد.
  3. بازیکنی که سه مهره در کنار هم دارد؛ دو مهره از حریف را در صفحه حرکت میدهد.

وقتی‌ که پشت مهره‌ های سفید خانه خالی وجود ندارد و یا میان مهره‌ های سیاه‌ و سفید فضای خالی وجود دارد و یا این که مهره‌ های سیاه‌ و سفید در یک راستا قرار ندارند، مهره‌ سیاه نمی‌تواند مهره سفید را به جلو حرکت دهد.

تنها در صورتی‌ که خانه کنار مهره حریف خالی باشد، امکان حرکت مهره وجود دارد. در پایان با‌ز‌‌ی اولین بازیکنی که بتواند ۶ مهره از مهره‌های حریف را از صفحه خارج کند، برنده باز‌‌‌ی خواهد شد.

ویژگی های با‌ز‌ی فکر‌‌ی ابلون:

  • سبک باز‌ی: با‌ز‌‌ی تخته‌ای
  • رده سنی: کودک، نوجوان، بزرگسال
  • مخاطرات: خطر بلعیدن

فروشگاه اینترنتی بصرفه همیشه در کنار شماست تا علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت، ضمانت پس از فروش را خدمت شما مشتری گرامی ارائه دهد. پس اگر به فکر یک باز‌‌‌ی فکر‌ی مرغوب هستید، فروشگاه اینترنتی بصرفه در خدمت شما می‌باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی بصرفه و ثبت سفارش خود در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مد نظر خود دست پیدا کنید و از آن لذت ببرید.

خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

ساخت ایران

توضیحات تکمیلی

بازی فکری ابلون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مشخصات دیگر
وزن

1000 گرم

ابعاد

34 × 30 × 6 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

بازی فکری ابلون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش