بازخورد درباره این کالا

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP430A-ESD

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
    فروشنده
    پویش رایانه
    منتخب
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    • ارسال توسط پویش رایانه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    نقد و بررسی

    منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP430A-ESD

    منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP430A-ESD، تامین برق کیس شما

    منبع تغذیه یکی از مهمترین قطعات در کامپیوتر ها و دستگاه های الکترونیکی هستند که مسئول تامین برق مورد نیاز برای کارکرد صحیح آنها هستند. یکی از منابع تغذیه مطرح در بازار کامپیوترهای امروزی، مدل GP430A-ESD از شرکت گرین مدل می باشد که در ادامه به معرفی آن پرداخته خواهد شد.

    ابتدا باید گفت که منبع تغذیه G‌‌P430A-ESD با قدرت 430 وات، یکی از قوی ترین منابع تغذیه هایی است که در بازار موجود است. این منبع تغذیه برای استفاده در کامپیوترهای شخصی، سرورها و دستگاه های جانبی طراحی شده است و می تواند برای تأمین برق مورد نیاز این دستگاه ها در برابر نوسانات و پرش‌های ولتاژ که به صورت رایج در شبکه های برقی وجود دارند، کارایی بالایی را ارائه دهد.

    یکی از ویژگی های منحصر به فرد این منبع تغذ‌یه، مقاومت آن در برابر شوک الکترواستاتیکی (ESD) است. در واقع، تجهیزات الکترونیکی به طور معمول حساس به شوک الکترواستاتیکی هستند و ممکن است در اثر آن دچار خرابی شوند. اما با توجه به طراحی منحصر به فرد G‌P430A-ESD، این منبع تغذیه در برابر شوک الکترواستاتیکی بسیار مقاوم است و در صورت ایجاد چنین شوکی، خراب نمی شود.

    زمانی که با این منبع تغذیه کار می کنید، می توانید به راحتی برای تأمین برق مورد نیاز دستگاه های خود، از توان خروجی قابل تنظیم و محافظت از اضافه بار آن استفاده کنید. این منبع تغذیه دارای گارانتی 3 ساله است و با توجه به کیفیت بالا و قابلیت های منحصر به فرد آن، برای استفاده در کامپیوترهای بازی، کاربران حرفه ای و شرکت های بزرگ، یکی از گزینه های بسیار مناسب می باشد.

    به علاوه، GP430A-ESD دارای سه خط 12 ولت و یک خط 5 ولت برای تأمین برق به دستگاه های جانبی مختلف مانند هارد دیسک ها، کارت های گرافیکی و دیگر دستگاه های جانبی می باشد. همچنین این منبع تغذیه با دارا بودن استانداردهای مختلفی مانند 80PLUS و Active PFC، در حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی نیز بسیار موثر است.

    در نهایت، برای خرید G‌P430A-ESD از شرکت گرین مدل، باید به هزینه بالای آن توجه کنید. با این وجود، با توجه به کیفیت بالا، ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های گسترده آن، این منبع تغذیه می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تأمین برق مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی شما باشد.

    گرین

    امتیاز کاربران به:

    منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP430A-ESD (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش