بازخورد درباره این کالا

بازی فکری نارو‌‌‌‌‌‌‌‌

Naru's intellectual game
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
    امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
    فروشنده
    بازی‌های به‌صرفه
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    بازی فکری نارو‌‌‌‌‌‌‌‌

    بازی فکری نارو؛ یک باز‌ی همراه با بلوف و خنده 😂

    گروهی از تبهکاران در انباری متروکه در حال تقسیم پول ‌های دزدی ‌شان هستند، اما هیچ راهی برای توافق پیدا نمی‌کنند! زمان آن  رسیده که هر کسی اسلحه‌اش را از غلاف خارج کند و به سمت دیگران شلیک کند! برنده باز‌ی کسی است که زنده بماند و بیشترین امتیاز را جمع کند.

    در با‌زی فکری Cash n Guns (نارو) شما می‌توانید سکانس ‌های هیجان‌انگیز  فیلم‌ های سینمایی را در فضایی واقعی تجربه کنید. هدف از باز‌ی فکری نارو، این است که پس از ۸ دور باز‌ی، بیشترین پول را جمع کرده باشید و همچنان زنده باشید.

    در باز‌ی رومیزی جذاب نارو (Cash and Guns) در هر دور، یکی از باز‌یکنان نقش رئیس را باز‌ی می‌کند و جریان باز‌ی و تقسیم پول‌ ها را کنترل می‌کند. در هر دور از باز‌ی، ابتدا کارت‌ های پول رو شده، تا مشخص شود چه گزینه‌هایی در دسترس می‌باشد.

    سپس باز‌یکن ‌ها اسلحه‌ خود را مخفیانه با یکی از کارت ‌های Click یا Bang مسلح می‌کنند. پس از آن، رئیس تا شماره سه می‌شمارد و هر شخص اسلحه خود را به سمت یکی دیگر از باز‌یکن ‌ها نشانه می‌گیرد. بسته به شرایط موجود، رئیس این امکان را دارد که به یکی از با‌زیکنان که به سمت او نشانه رفته است، دستور بدهد که شخص دیگری را هدف بگیرد.

    پس از مدت کوتاهی که هر کدام از باز‌یکن‌ ها شرایط باز‌ی و جدیت تصمیم کسانی که به سمت آن ‌ها نشانه رفته‌اند را بررسی کردند، رئیس دوباره تا شماره سه می‌شمرد. پس از اعلام شماره‌ سه، هر شخص با نگه داشتن یا سرنگون کردن آدمک خود، باید اعلام کند که به این دور از باز‌ی ادامه می‌دهد یا خیر. در صورتی که کسی به سمت شما نشانه گرفته باشد و شما قصد ادامه‌ باز‌ی را داشته باشید، باید ریسک پر بودن اسلحه‌ حریف، و اصابت گلوله‌اش به خودتان را در نظر بگیرید.

    هر کسی که اسلحه‌اش را به سمت یکی از باز‌یکنان باقی‌مانده نشانه گرفته است، کارت خود را رو می‌کند. اگر کارت اسلحه‌اش Bang باشد، نفر مقابل یک کارت جراحت گرفته و در تقسیم پول ‌های این دور، شرکت نخواهد کرد. سپس با شروع از رئیس، تمام بازیکن‌ های باقی‌مانده در جهت عقربه ‌های ساعت هر کدام یکی از کارت‌ های پول روی میز را که ممکن است شامل پول نقد، الماس، تابلوی نقاشی، جایگاه رئیس در دور بعد، التیام جراحت، یا گلوله باشد، انتخاب کرده و جلوی خود قرار می‌دهد. این کار تا زمانی که هیچ کارت پولی روی میز باقی نمانده باشد، ادامه پیدا می‌کند.

    بازی فکری نارو پس از هشت دور، به اتمام می‌رسد. بازیکنی که بیشترین الماس را جمع کرده است، امتیاز اضافه‌ای دریافت می‌کند. همچنین تابلوهای نقاشی بسته به تعداد جمع‌آوری شده به صورت تصاعدی امتیاز خواهند داشت. در نهایت بازیکنی که بیشترین امتیاز را جمع کرده باشد، برنده‌ بازی خواهد شد.

    اجزا بازی فکری نارو:

    1. کتابچه‌ قوانین بازی
    2. 8 هفت‌تیر از جنس فوم
    3. 18 توکن زخم
    4. 9 پایه‌ پلاستیکی
    5. 8 کاراکتر آدمک‌ های مقوایی
    6. توکنِ رییس جدید – آغازکننده‌ بازی
    7. میز مخصوص رییس
    8. کارت الماس ویژه
    9. 16 کارت قدرت
    10. 64 کارت گلوله (40 کارت کلیک! و 24 کارت بَنگ!)
    11. 64 کارت سهم (15 اسکناس 5هزار دلاری، 15 اسکناس 10هزار دلاری، 10 اسکناس 20هزار دلاری، 9 قطعه الماس (5 قطعه‌ 1000 دلاری، 3 قطعه‌ 5هزار دلاری و یک قطعه‌ 10هزار دلاری)، 10 تابلوی نقاشی، 3 خشاب و 2 جعبه‌ کمک ‌های اولیه)

    ویژگی های بازی فکری نارو:

    • تولید شده توسط مجموعه سرزمین ذهن زیبا
    • مدت زمان بازی: 30 دقیقه
    • رده سنی: بالای 10 سال
    • تعداد بازیکنان: 4 تا 8 نفر

    همین الان شما می‌توانید بازی فکری نارو را به صورت غیر حضوری از فروشگاه اینترنتی بصرفه سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی به‌ صرفه دارای متنوع‌ترین وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان، انواع لوازم تحریر با برند‌های متنوع و انواع کالا های دیجیتال به همراه قیمت مناسب می‌باشد. با مراجعه به وب‌ سایت فروشگاه بصرفه می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

    خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

    سرزمین ذهن زیبا

    توضیحات تکمیلی

    بازی فکری نارو‌‌‌‌‌‌‌‌
    مشخصات دیگر
    وزن

    830 گرم

    ابعاد

    28 × 28 × 6 سانتیمتر

    امتیاز کاربران به:

    بازی فکری نارو‌‌‌‌‌‌‌‌ (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش