بازخورد درباره این کالا

بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
    امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
    فروشنده
    بازی‌های به‌صرفه
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین

    بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین؛ یکی از اسباب باز‌ی های محبوب زمان کودکی

    یکی از اسباب باز‌ی های کودکی، باز‌ی هزار سازه ۸۵ قطعه فکر آذین بود، قطعه های متنوع و زیادی که در شکل های مختلف با سایز های متفاوت در یک بسته بندی شیک موجود بودند. با توجه به این‌ که کودکان از سن ۳ سالگی به بعد توجه خود را به جزئیات نشان می‌دهند، باز‌ی با این اسباب باز‌ی می‌تواند از ۳ سالگی برای کودک یک اسباب باز‌ی معقول باشد تا ۱۰ سالگی که با گذشت زمان و ساخت ساختنی های متنوع کودک حرفه ای تر شود

    تا آن جایی که رویای مهندس شدن، ذهن خود را به واقعیت تبدیل کند و کودک بتواند سازه های خلاقانه و حرفه ای ذهن خود را به تصویر بکشاند. بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین با بسته بندی زیبا و رنگ های متنوع همان طوری که از نام آن پیداست می‌توان با بی نهایت خلاقیت خود، هزاران سازه زیبا را بنا کرد.

    در بسته بندی این محصول 85 قطعه پلاستیکی از نوع پلاستیک فشرده با کیفیت قابل توجه و مقاومت بالا و رنگ های غیر مضر می‌توان اشکال هندسی همچون سه گوش (مثلث)، چهار گوش ها (مستطیل) در اندازه های مختلف، بست، آچار، پیچ و دفترچه راهنما که باعث می‌شود کودکان ایده های اولیه و مبتدی در ساخت و ساز را از روی آن تصویرها الگو بردارند و با ساخت اشکال کاربردی همچون وسایل نقلیه، حیوانات، شهربازی، ساختمان و… ساعتها خود را با این اسباب بازی جذاب سرگرم کنند، را نام برد.

    از آن جایی که توسعه روابط اجتماعی در کودک، یکی از مهمترین اهداف آموزشی است؛ تقویت کار گروهی می‌تواند یک راه حل پسندیده برای این امر باشد و با انجام این سازه ها به صورت گروهی برای کودکان در دورهمی های دوستانه، مهدکودک ها، خانه های بازی و حتی مدارس به گسترش روابط اجتماعی در کودک کمک کند.

    بازی هزار سازه ۸۵ قطعه فکر آذین جعبه طلقی به خاطر تعداد بالای قطعات می‌تواند یک بسته مناسب برای ساختن به صورت گروهی باشد. از جمله اهداف هزارسازه 85 قطعه فکر آذین می‌توان به تقویت عضلات دستان کودک به خصوص در سنین پایین اشاره کرد.

    افزایش دقت و تمرکز و همچنین تقویت ارتباط بین مغز و دست، افزایش خلاقیت و پیشرفت در ساخت سازه ها و داشتن سیر صعودی مدل های سازه اعتماد به نفس و حس پیروز شدن را برای کودک به ارمغان می‌آورد. از آن‌ جایی که کودکان دنیایی رنگی رنگی را بسیار دوست دارند، بازی کردن و ساختن با این سازه های رنگی برای کودک بسیار محبوب و دوست داشتنی است و باعث احساس رضایت از نتیجه کار خود خواهد شد.

    ویژگی های بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین:

    • تولید شده توسط مجموعه فکرآذین
    • تعداد بازیکنان: 1 نفر
    • رده سنی: 3 سال به بالا

    همین الان شما می‌توانید بازی هزار سازه ۸۵ قطعه فکر آذین جعبه طلقی را به صورت غیر حضوری از فروشگاه اینترنتی بصرفه سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی به‌ صرفه دارای متنوع‌ترین وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان، انواع لوازم تحریر با برند‌های متنوع و انواع کالا های دیجیتال به همراه قیمت مناسب می‌باشد. با مراجعه به وب‌ سایت فروشگاه بصرفه می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

    خرید مقرون به صرفه با فروشگاه اینترنتی بصرفه

    فکرآذین

    توضیحات تکمیلی

    بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین
    مشخصات دیگر
    وزن

    520 گرم

    ابعاد

    38 × 30 × 4 سانتیمتر

    امتیاز کاربران به:

    بازی هزار سازه ۸۵ قطعه جعبه طلقی فکر آذین (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش