بازخورد درباره این کالا

دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • نوع دفتر: دفتر نقاشی
  • نوع جلد: مقوایی
  • نوع صحافی: سیمی
  • فرم صحافی: عمودی
  • تعداد برگ: 40 برگ
+ اطلاعات بیشتر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
لوازم تحریر به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط لوازم تحریر به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها

ابعاد د‌فتر نقاشی 40 برگ فیلی آ‌رمان طرح ماشین ها به طور دقیق ۲۴*۳۴.۵ سانتی‌متر بوده و اندازه آن برای طراحی‌های کودکانه و روزمره کاملا استاندارد بوده و مشکلی ندارند.

نمایش بیشتر - بستن

دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها؛ دفتری بسیار زیبا و جذاب مخصوص پسران

دفتر نقاشی فیلی، از قدیمی‌ترین محصولات اصلی برای شروع نقاشی بوده که هر فردی از زمان کودکی اش با آن خاطرات شیرینی داشته است. دفتر نقاشی فیلی، از محبوبیت بالایی در بین اشخاص برخوردار بوده و همین باعث شده تا شرکت های متعددی در زمینه تولید این نوع د‌فتر فعالیت داشته باشند.

ابعاد دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها به طور دقیق ۲۴*۳۴.۵ سانتی‌متر بوده و اندازه آن برای طراحی‌های کودکانه و روزمره کاملا استاندارد بوده و مشکلی ندارند. نوع صحافی این دفتر فیلی، سیمی بوده و به راحتی می‌توانید صفحات را بدون آسیب رساندن به کاغذهای دیگر جدا کنید. همچنین تعداد برگ موجود در این د‌فتر، 40 برگ می‌باشد.

ویژگی های دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها :

  • تعداد 40 برگ
  • جنس جلد مقوایی
  • نوع صحافی سیمی
  • فرم صحافی عمودی
  • مخصوص نقاشی
  • تولید شده توسط برند ایرانی آ‌رمان

هنگام خرید دفتر فیلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

نخستین نکته، توجه به طرح روی جلد است، اگر این د‌فتر را برای فرزند دلنبدتان تهیه می کنید، بهتر است که طرح فانتزی دخترانه و پسرانه جذاب داشته باشد تا او را به نقاشی کشیدن ترغیب کنید. دومین نکته توجه به قیمت آن است، که تمامی د‌فتر‌های موجود در سایت از قیمت بصرفه و اقتصادی برخوردار هستند. نوع صحافی نیز، سومین نکته می باشد که به سلیقه شما باز می‌گردد. معمولا انواع صحافی سیمی عمودی و افقی در بازار موجود هستند. آخرین نکته نیز جنس جلد می‌باشد که بهتر است د‌فتری را بخرید که جنس آن طلقی یا مقوایی باشد.

شرکت آ‌رمان با تجربه چند ساله در زمینه تولید د‌فتر توانسته تا کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و محصول خود را با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود برساند. شما می‌توانید انواع دیگری از محصولات ایرانی را در وب‌سایت فروشگاهی بصرفه جست‌و‌جو کرده و مشاهده کنید و در صورت تمایل محصول مدنظرتان را سفارش دهید.

چنانچه قصد دارید یک دفتر نقاشی باکیفیت برای فرزند دلبند خود انتخاب کنید، دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها می‌تواند تمام نیازهای او را در رابطه با یک د‌فتر نقاشی خوب برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی بصرفه، این د‌فتر و سایر محصولات خود را با قیمت بصرفه و اقتصادی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. برای خریداری این محصول، کافیست آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. تیم فروش وب سایت بصرفه همواره در تلاش است تا شرایط یک خرید امن و آسان را برای شما مشتریان عزیزان فراهم کرده تا بدون هر گونه مشکل خرید خود را انجام دهید.

آرمان

توضیحات تکمیلی

دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها
مشخصات دیگر
وزن

260 گرم

ابعاد

34 × 25 × 1 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

دفتر نقاشی 40 برگ فیلی آرمان طرح ماشین ها (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش