بازخورد درباره این کالا

مکعب های شمارش کوییزنر

Kara Queisner Counting Cubes
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • چند رنگ
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • سبک بازی: بازی آموزشی
  • رده سنی: 7 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: یک نفر
  • مدت زمان بازی: کمتر از یک ساعت
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
بازی‌های به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط بازی‌های به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

مکعب های شمارش کوییزنر

مکعب های شمارش کوییزنر؛ ویژه آموزش و یادگیری مباحث ریاضی

مکعب های شمارش کوییزنر یکی از بهترین وسایل کمک آموزشی درس ریاضی در مقطع ابتدایی می‌باشد که توسط یک معلم بلژیکی اختراع شده است. به کمک این مکعب شما می توانید مباحثی همانند اعداد، اعداد زوج یا فرد، جمع، تفریق، ضرب، تقسیم، مساحت، حجم و … را به فرزندان خود آموزش دهید.

جورج کوئیزنر معلم بلژیکی که در سال ۱۹۲۰ این وسیله را اختراع کرد. در سال ۱۹۳۰ او این وسیله را که رجیلتر مینامید در یک مدرسه ابتدایی در بلژیک استفاده کرد و باعث شد که سرعت یادگیری ریاضیات دانش آموزان این مدرسه بسیار سریعتر از دیگر مدارس شود. در سال ۱۹۵۳ کالب گاتگنو دانشمند و استاد ریاضیات انگلیسی (با اصالت مصری) استفاده از این وسیله را عمومی کرد و آن را مکعب های کوئیزنر نامید. او اعتقاد داشت که این ابزار به صورتی خلاقانه و لذتبخش در رشد توانایی های ریاضی دانش آموزان موثر می‌باشد. این ابزار تا دهه 1980 بسیار عمومی شده بود.

هنرمند نیوزلندی میشل پارکوای از این ابزار در نمایشگاه نقاشی و حجاری استفاده کرد. در سال ۲۰۱۳ شرکت سویسی پریمو مکعبها را توسعه داد و از آن برای آموزش برنامه نویسی کامپیوتر به کودکان چهار ساله استفاده کرد. مفاهیم زیادی توسط این ابزار ساده و جالب به دانش آموزان کلاس های ابتدایی آموخته می شود.

تولیدی برند کارا با ساخت لوازم و بازی های آموزشی منطبق بر نیاز و سیستم آموزشی دانش آموزان ایرانی فعالیت دارد. کیفیت مثال زدنی و قیمت مناسب محصولات شرکت کارا موجب محبوبیت هرچه بیشتر میان مشتریان شده است . شرکت کارا طی سالیان گذشته، در تولید لوازم اداری همچون پایه چسب، ست اداری و رو میزی و همچنین محصولات آموزشی کارا که از زمان قدیم همراه دانش آموزان ایرانی بوده نظیر چوب خط، خط کش، چرتکه و لیوان‌های دانش آموزی و … نقش پر رنگ و مهمی داشته است.

چوب خط کارا بسته 60 عددی محصولی بسیار عالی برای آموزش ریاضی بوده و خرید آن را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. جهت خرید این بازی آموزشی و سایر بازی می توانید به وب سایت اینترنتی بصرفه مراجعه کرده و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

کارا

توضیحات تکمیلی

مکعب های شمارش کوییزنر
مشخصات دیگر
وزن

350 گرم

ابعاد

12 × 12 × 12 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

مکعب های شمارش کوییزنر (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش