بازخورد درباره این کالا

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • تولید کننده: سروستان سپاهان
  • گرماژ کاغذ: 80 گرم
  • وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
لوازم تحریر به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط لوازم تحریر به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی

کا‌غذ A3 کپی‌مکس بسته 500 عددی، قابل مصرف در انواع ماشین های اداری نظیر پرینتر , دستگاه کپی و … در ادارات دولتی و مدارس قابل استفاده می‌باشد . کا‌غذ A3 کپی مکس از کیفیت مثال زدنی برخوردار بوده و پس از چاپ، در هم ریختگی و پاشیدگی جوهر را بر روی کا‌غذ مشاهده نخواهید کرد.

نمایش بیشتر - بستن

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی؛ بسیار با کیفیت و مرغوب

استفاده از کا‌غذ‌های بی کیفیت و ارزان قیمت، سبب آسیب رسیدن به چاپگر شما شده و از لحاظ اقتصادی هزینه‌های بسیار زیادی برایتان ایجاد میکند. کاغذ A3 کپی مکس، رنگ کاملا سفیدی داشته و بافت های آن کا‌غذ به صورت پیوسته بوده و شما با اولین نگاه متوجه کیفیت بالای کا‌غذ‌ها خواهید شد . اگر شما روزانه از کا‌غذ برای پرینت زیاد استفاده می‌کنید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امروزه همچنان با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته، کا‌غذ دارای کاربرد فراونی در تولید و انتقال اطلاعات در همه‌ی مکان‌های آموزشی و ادرای می‌باشد. کیفیت کاغذ نیز نکته بسیار مهمی است که در سلامت پرینتر و کیفیت نهایی چاپ تاثیر گذار بوده و بسیار از افراد این نکته را هنگام خرید در نظر نمی‌گیرند.

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی یکی از بهترین انتخاب‌ها بوده زیرا وزن 80 گرم کا‌غذ یک وزن بسیار ایده ال برای تمامی مصارف و در همه حوزه‌ها به شمار می‌رود. از مزیت‌های اصلی و ویژه این نوع کاغذ می‌توان به سازگاری آن با تمام پرینترهای لیزری اشاره نمود.

ویژگی های  کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی :

  • سایز A3
  • گرماژ ۸۰ گرم
  • تعداد برگ 500 برگ
  • مخصوص برای پرینتر لیزری، جوهرافشان، کپی، فکس
  • ساخت برند کپی‌مکس

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی، قابل مصرف در انواع ماشین های اداری نظیر پرینتر , دستگاه کپی و … در ادارات دولتی و مدارس قابل استفاده می‌باشد . کاغذ A3 کپی مکس از کیفیت مثال زدنی برخوردار بوده و پس از چاپ، در هم ریختگی و پاشیدگی جوهر را بر روی کا‌غذ مشاهده نخواهید کرد.

در صورتی که قصد خرید کا‌غذ باکیفیت و مرغوب را دارید که علاوه بر قیمت متعادل و مقرون به صرفه از جنس مرغوبی هم برخوردار باشد، خرید  کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. تمام تلاش تیم فروش وب سایت بصرفه بر این است که محصولات خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما عزیزان خرید خود را به راحتی از طریق وب‌سایت بصرفه انجام دهید.

خرید مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی بصرفه

 

کپی مکس

توضیحات تکمیلی

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی
مشخصات دیگر
مشخصات.نوع

کاغذ چاپی

وزن

5000 گرم

ابعاد

43 × 30 × 6 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

کاغذ A3 کپی مکس بسته 500 عددی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش