بازخورد درباره این کالا

کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • تولید کننده: سروستان سپاهان
  • گرماژ کاغذ: 80 گرم
  • وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
فروشنده
لوازم تحریر به‌صرفه
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال توسط لوازم تحریر به‌صرفه
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی

کا‌غذ A4 پرکاربردترین و پرمصرف ترین نوع کاغذ در سراسر جهان می‌باشد؛ بیشترین مصرف کا‌غذ A4 در شرکت ها و اداره ها می‌باشد که یکی از اقلام مصرفی اداری مهم به حساب می آید

نمایش بیشتر - بستن

کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی، کاغذی مرغوب برای پرینتر ها

کاغذ A4 پرکاربردترین و پرمصرف ترین نوع کا‌غذ در سراسر جهان می‌باشد؛ بیشترین مصرف کا‌غذ A4 در شرکت ها و اداره ها می‌باشد که یکی از اقلام مصرفی اداری مهم به حساب می آید در نتیجه کیفیت نوع کا‌غذ و همچنین قیمت مناسب کاغذ A4 برای مدیران شرکت ها و موسسه بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

بررسی ها نشان می‌دهد که کیفیت بالای کا‌غذ با طول عمر دستگاه هایی که از کا‌غذ استفاده می‌کنند، رابطه مستقیمی دارد؛ به طور مثال می‌توان گفت که دستگاه کپی، دستگاه پرینتر، دستگاه فکس و سایر دستگاه هایی که ماده اصلی مصرفی آن ها کا‌غذ است طول عمر مشخصی دارند، که قطعا با استفاده از کا‌غذ های مناسب و با کیفیت بالا میتوان بیشترین استفاده را از طول عمر مفید دستگاه را داشت.

ویژگی های کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی:

  • سایز A4
  • گرماژ ۸۰ گرم
  • تعداد برگ ۵۰۰ برگ
  • ساخت برند کپی مکس

کا‌غذ A4 کپی‌مکس یکی از محبوب ترین کا‌غذ پرینتر در کشور ایران می‌باشد. کا‌غذ کپی‌مکس A4 محصول رول های بزرگی است که از کشور های پرتغال, چین, برزیل و اندونزی وارد ایران می‌شوند و در تهران و اصفهان, برش خورده و بسته بندی می‌شوند.

در صنایع چاپ  برند کپی‌مکس معروف است و در کا‌غذهای تحریر مصرفی روزانه جز برترین ها محسوب می‌شود و کیفیتی بین 75 تا 80 گرم دارد. کا‌غذA4  کپی‌مکس جز دسته پر مصرف ها می‌باشد که با توجه به تنوع بسته بندی ها مشتریان را به خود جلب می‌کند.

در صورتی که قصد خرید کا‌غذی مناسب با کیفیتی خوب و قیمت اقتصادی را دارید، خرید کاغذ A4 کپی مکس بسته 2500 عددی را به شما مشتری عزیز توصیه می‌‌‌کنیم.

شما می‌توانید کالا های گوناگون دیگری را در وب سایت بصرفه جست و جو و مشاهده کنید و در صورت تمایل خرید خود را به آسانی انجام دهید. تیم فروش وب سایت بصرفه همواره در تلاش است تا بتواند شرایط یک خرید امن و آسان را برای شما مشتریان گرامی فراهم کند تا بدون هر گونه مشکل خرید خود را انجام دهید.

کپی مکس

توضیحات تکمیلی

کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی
مشخصات دیگر
وزن

2500 گرم

ابعاد

30 × 21,5 × 6 سانتیمتر

امتیاز کاربران به:

کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش